
Krok po kroku
Poniżej zamieszczamy informacje w jaki sposób skorzystać z naszych usług.
Klient indywidualny / przejazd jednorazowy / z wymianą pod adresem
1. Pierwszym krokiem, który należy wykonać jest kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym biurem w celu rezerwacji przejazdu, prosimy przygotować wcześniej takie informacje jak:
• liczba osób
• termin, bądź terminy wyjazdów
• adres, bądź adresy odbioru w Polsce
• adres, bądź adresy miejsc docelowych w Niemczech
• czy mamy wystawić rachunek dla firmy np. biura pośrednictwa pracy, czy jedynie paragon/paragony fiskalne
• czy planują Państwo przewozić nadbagaż lub zwierzę
2. Następnie należy potwierdzić rezerwację telefonicznie najpóźniej jeden dzień przed wyjazdem między godziną 8, a godziną 10.
3. W przypadku rozliczenia na podstawie paragonu fiskalnego oplata następuje u kierowcy.
Biura podróży i pośrednictwa pracy
1. Pierwszym krokiem, który należy wykonać jest kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym biurem, prosimy przygotować wcześniej takie informacje jak:
• liczba osób
• termin, bądź terminy wyjazdów / powrotów
• adres, bądź adresy odbiory w Polsce
• adres, bądź adresy miejsc docelowych w Niemczech
• czy wyjazdy będą cykliczne
• czy mamy wystawić dla Państwa firmy rachunek, czy jedynie paragon/paragony fiskalne
• forma i termin rozliczenia za usługę
2. Następnie nasz pracownik skontaktuje się z Państwem zwrotnie w sprawie ustalenia szczegółów przewozu oraz ewentualnych upustów.
Czarter i wynajem busów
1. Pierwszym krokiem, który należy wykonać jest kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym biurem, prosimy przygotować wcześniej takie informacje jak:
• liczba osób
• termin, bądź terminy wyjazdów / powrotów
• adres, bądź adresy miejsc docelowych
• kraj docelowy
• czy mamy wystawić dla Państwa rachunek, czy paragon fiskalny
• czy ma być to usługa jednorazowa, czy cykliczna
• forma i termin rozliczenia za usługę
2. Następnie nasz pracownik skontaktuje się z Państwem zwrotnie w sprawie ustalenia szczegółów przewozu oraz ewentualnych upustów.